divendres, 16 de setembre del 2016

Presentació del blog

El nostre blog, anomenat "Más allá de las letras", està format per 4 estudiants de la Universitat Rovira i Virgili del campus d'Educació i Psicologia. A continuació trobareu una breu descripció de cadascun dels membres que configuren el blog: 

- Cristina Garcia Diaz sóc de Reus, l'any passat vaig estudiar batxillerat a l'institut Roseta Mauri de Reus, tinc 18 anys i estudio Educació infantil.

- Jennifer Rodríguez Sánchez, sóc de Reus, vinc de Batxillerat i cicle formatiu superior d'educació infantil, actualment estic treballant, tinc 22 anys i estudio el grau d' Educació infantil.

- Natalia Martínez Estrada, sóc de Reus i tinc 21 anys, vinc de batxillerat i cicle formatiu de grau superior en tècnic en educació infantil, actualment treballo a una llar d'infants. 

- Ainoa Dasca Teruel, sóc de Tarragona, l'any passat vaig estudiar el batxillerat humanístic a l'institut Pons d'Icart, tinc 18 anys i estic estudiant el grau d'Educació Infantil.

Esperem que amb aquesta petita presentació ens hageu pogut conèixer d'una manera més extensa. Això només és el començament, ja que cada setmana publicarem les nostres reflexions sobre els temes que hem tractat a classe. Esperem que us agradi el nostre contingut i que ens continueu llegint!

Bona setmana!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada